BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Isnin, 7 November 2011

awk jangan buat saya jatuh hati kat awk :(

hai bloggers - bloggers :*
sudah lame aq x update blog nim kan ?
da naek debu da blog nim ., aiyaa ,.
pengotor betul lha NOOR EMMY SAHIRA nim . blog sendiri da berhabuk :(
da mengarut aq nim ,,
jum kite story - story !

awak jangan terlalu rapat dgn saya .
sebab nanti saya akan jatuh hati kat awk .
awk kene taw hati perempuan nim lembut dan mudah tersentuh .


awk jgn terlalu baik dengan saya . 
sebab nanti saya akan mula suka kat awk .


awk jangan lha text saya kalu xde pape .
sebab nanti saya jadi rindu kat awk .


awk jangan buat saya terlalu gembira .
dengan perhatian yang awk berikan pada saya .
tolong lha .
saya x dapat elak dari menyenanginye :(



saya taw walaupun awk layan saya macam tu .
awk anggap saya kawan jew kan ?

awk saay naj bagi taw awk .
perempuan tuh hati dye lembut dan mudah tersentuh .


bila saya da start suke kat awk , 
baru awk cakap awk anggap saya macam kawan .
bila saya da start sayang kat awk ,
baru awk cakap kite just kawan jew .
sekarang saya faham kenape ,
ALLAH letakkan garis panduan , 
antare lelaki dan perempuan .
kerna ALLAH taknak saya dan perempuan laen terluke :(
kerna wanita punye SATU CINTA =)



----- >>>  there must be a certain distance between car 
                for safety , as such there must be a distance
                between mlae and female for safety .













0 ulasan: